Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΡΟΙΚΑ - Ούτε φύλο συκής στα απόκρυφά τους... (του Δημ.Καλαιτζή)

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012
Εχουν ξεφύγει πολύ οι Τροικανοί. Επεσαν οι μάσκες.Ούτε φύλλο συκής στα απόκρυφά τους.Με τη στάση τους, την εμμονή τους σε μέτρα αδιέξοδα και "αντιοικονομικά", σε μέτρα που δέν πρόκειται να αποδώσουν στην οικονομία της....
Ελλάδος.
Ομως εμμένουν, κατά πάσα πιθανότητα εκδικητικά.Αυτό λέει η λογική, αυτό λένε και έγκυροι πολιτικοί αναλυτές.Αυτό μάλλον σκέφτηκε και ο Κάρολος Παπούλιας και δήλωσε σήμερα "ότι τα μέτρα ενέχουν τον κίνδυνο να οδηγήσουν σε αδιέξοδες και επικίνδυνες πολιτικές καταστάσεις.
Ε και τί έγινε; ιδρώνει το αυτί τους; όχι.
- Και εμείς πόσο θα τους αντέξουμε; μάλλον όσο αντέξουμε τα μέτρα. Νάστε σίγουροι ότι δέν θα αντέξουμε για πολύ ακόμη.
Αυτό δείχνει η κατάσταση, αυτό δείχνει η ύφεση που μεγαλώνει, αυτό δείχνει η κατάσταση της οικονομίας, αυτό δείχνει η ανεργία και φτώχεια. 
- Είχα πολύ καιρό να γράψω δύο αράδες.. δέν μούμεινε διάθεση.. όμως είμαι τόσο θυμωμένος μ αυτούς που μας δουλεύουν και ανέχονται τα λογιστάκια να κυκλοφορούν στη χώρα μου με ύφος "δέκα καρδιναλίων"... είμαι πολύ θυμωμένος και με τον ίδιο μου τον εαυτό, που διαθέτοντας την κρυφή ελπίδα ότι κάτι μπορεί να αλλάξει, έδειξα ανεκτικότητα και περίμενα μετά τις εκλογές να δούμε φώς στο τούνελ... εσείς το βλέπετε; εγώ δέν το βλέπω...φοβάμαι όμως ότι δέν θα το δώ για πολύ καιρό ακόμη..
- Οσο για την τρόικα... μας π....ε και εμάς μας αρέσει... και το κάνουν και δέν έχουν στα απόκρυφά τους ούτε φύλλο συκής.. μα είναι δυνατόν να είμαστε τόσο μαζόχες;

Δεν υπάρχουν σχόλια: