Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΠΙΕΡΙΚΟΣ 2-1 ΤΕΛΙΚΟ (ΟΑΚΑ)

Τεταρτη 13-1-2010 Ο Κλέιτον χάρισε την πρόκριση στον Παναθηναϊκό
Μεγάλη εμφάνιση απο τον ΠΙΕΡΙΚΟ στο ΟΑΚΑ στον αγώνα κυπάλλου με τον ΠΑΟ.Η ομάδα μας στάθηκε σάν ίσος προς ίσον με τον μεγάλο της αντίπαλο, κοίταξε στα μάτια τους ακροβοπληρωμςενους πάικτες του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ, ισόφάρισε το παιγνίδι και λύγισε στο 93 λεπτό, με ένα γκόλ του ΚΛΕΙΤΟΝ που λύτρωσε τον ΠΑΟ, που απέφυγε έτσι την διαδικασια της παράτασης ή και των πέναλτυ.Μπράβο στα παλλικάρια του ΠΙΕΡΙΚΟΥ που έδειξαν ότι η ομάδα μας δύσκολα ηττάται, κάτι που προκύπτει και απο την πορεία της στο πρωτάθλημα της Β Εθνικής που έχει να γνωρίσει την ήττα εδώ και πολλούς αγώνες.... (ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ)
----------------------------
(18' , 90+3' Κλέϊτον σουτ - 40' Κοντέων κεφ)
Στο 31' οριζόντιο δοκάρι ο Σαριέγκι
Στο 52' οριζόντιο δοκάρι ο Παστός
Παναθηναϊκός (Νίκος Νιόπλιας): Γκαλίνοβιτς, Σαριέγκι, Λέτο, Χριστοδουλόπουλος (46' Νίνης), Μπίαρσμιρ, Δάρλας, Βύντρα, Πετρόπουλος (46' Σισέ), Κατσουράνης, Τζιόλης (60' Καραγκούνης), Κλέϊτον.
Πιερικός (Σούλης Παπαδόπουλος): Καρακούτσης, Χατζηζήσης (65' Κωνσταντινίδης), Παστός, Γκουγκουλιάς (84' Ολγκίν), Κοντέων, Μαρτίνεζ, Γιαζιτζόγλου, Τασίδης, Πέντα (78' Τσιτλακίδης), Μακρής, Φρέντερικς.
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Γιάχος (Χίου)
ΒΟΗΘΟΙ: Αλεξέας (Μεσσηνίας), Αργυρός (Αθηνών)
ΚΙΤΡΙΝΕΣ: Δάρλας - Χατζηζήσης, Τασίδης, Μαρτίνεζ, Τσιτλακίδης
ΚΟΚΚΙΝΕΣ: 

Σχόλιο: Με γκολ στο τρίτο λεπτό των καθυστερήσεων ο Παναθηναϊκός πήρε την πρόκριση στην επόμενη φάση του θεσμού, απέναντι στον "ψυχωμένο" Πιερικό. Οι "πράσινοι" επιβλήθηκαν το απόγευμα της Τετάρτης στο ΟΑΚΑ με 2-1 κόντρα στην ομάδα της Κατερίνης. Στο δια ταύτα, οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν στο 18' με σουτ του Κλέϊτον, όμως οι Κατερινιώτες ισοφάρισαν στο 40' με κεφαλιά του Κοντέωνα. Στην επανάληψη, οι "πράσινοι" είχαν...κατασκηνώσει στην εστία του Καρακούτση, ωστόσο κατάφεραν να την παραβιάσουν στο 90+3' με σουτ μέσα από την περιοχή και πάλι του Σίλβα Κλέϊτον. Αξίζει να αναφέρουμε ότι 52' ο Πιερικός είχε οριζοντιο δοκάρι έπειτα από εκτέλεση φάουλ του Παστού.(www.mikriliga.com)
ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ 
http://sfkpierikos.blogspot.com/ 

ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΠΑΙΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΟΖΝΙΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΠΑΙΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ

ΤΕΤΑΡΤΗ 13-1-2010
Ενα πολύ ενδιαφέρον φιλικό αγώνα έδωσαν οι ΠΡΟΠΑΙΔΕΣ του ΠΙΕΡΙΚΟΥ στο γήπεδο της Νέας Εφέσσου με την Εθνική ομάδα ΠΡΟΠΑΙΔΩΝ της Βοζνίας.Το σκόρ του αγώνα ήταν 0-0, πλήν όμως οι ομάδα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ έδωσε ένα δύσκολο αγωνστικό τέστ, με μία ομάδα που εκτός των άλλων αγωνιζόταν υπέμετρα σκληρά.Το  ΠΡΟΠΑΙΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ του ΠΙΕΡΙΚΟΥ, ήταν χάρμα να τους βλέπεις , μία ομάδα με απόλυτη πειθαρχία, που ήξερε τί ζητούσε στο γήπεδο και αγωνίστηκε όπως αγωνίζεται το τελευταίο διάστημα, με παίκτες καλογυμνασμένους που τρέχουν ασταμάτητα και πρεσάρουν σε όλο το γήπεδο.Σημειωτέον ότι το ΠΡΟΑΠΙΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ της Βοζνίας, είναι τμήμα που αποτελείτια απο παιδιά απο όλη τη χώρα,αφού είναι Εθνικό κλιμάκιο, του οποίου προίσταται ο παλιός παίκτης του ΑΡΗ Νίκολα Νίκιτς.
Για την ομάδα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ αγωνίστηκαν: Καραγκιόζης, Τζήμας, Καλαιτζής, Παναγιωτίδης,Χατζηδίμπας,Κωνσταντινίδης,Καρτσαμπάς,Τσακιράκης,Μπαλαχάτζε,
Οικονόμου,Σταθακόπουλος.
Στο δεύτερο ημίχρονο αγωνίστηκαν και οι Βαβατσιούλας, Κραγιόπουλος, Τζίνοβιτσ, Μαυρόπουλος, Τσιούχας.
ΦΩΤΟ: ΤΟ ΠΡΟΠΑΙΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΒΟΖΝΙΑΣ:

ΕΘΝΙΚΗ ΒΟΖΝΙΑΣ
 
ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ
http://sfkpierikos.blogspot.com/

Κατάληψη και στα διόδια της Λεπτοκαρυάς

ΤΕΤΑΡΤΗ 13-1-2010

Σήμερα Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010, στις 7 το βράδυ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ

Δείτε το βίντεο με τις δράσεις ενημέρωσης των πολιτών στην Κεντρική Πλατεία Κατερίνης και την κατάληψη στο Αιγίνιο 



ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΤΕΜΠΗ, τα νέα "βόρεια σύνορα" της χώρας;
Χθες στις 13:00, στο Δημαρχείο του Ανατολικού Ολύμπου Πιερίας, στη Λεπτοκαρυά, η Επιτροπή Αγώνα κατά των διοδίων αποφάσισε ομόφωνα την επί αορίστου χρόνου κατάληψη του σταθμού διοδίων στη Λεπτοκαρυά.
Η Επιτροπή, με τη στήριξη της Νομαρχίας, όλων των Δήμων και των φορέων του Νομού Πιερίας, καλεί τους πολίτες να συγκεντρωθούν αύριο, Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010, στις 19:00 με τα οχήματά τους στην αερογέφυρα της Λεπτοκαρυάς από όπου θα ξεκινήσει το κομβόι διαμαρτυρίας με στόχο το σταθμό διοδίων.
Σύσσωμοι οι εκπρόσωποι των φορέων της τοπικής κοινωνίας αποφάσισαν να κατεβάσουν μεγάλα οχήματα, τα οποία θα τοποθετήσουν από αύριο και για αόριστο χρόνο στις εισόδους του σταθμού, με στόχο να εμποδίσουν τη λειτουργία του. Η κινητοποίηση διαρκείας που θα ξεκινήσει σε λίγες ώρες δεν θα γίνει αιτία διακοπής της συγκοινωνίας, αφού τα οχήματα θα μπορούν να διέρχονται κανονικά από μία λωρίδα, προς κάθε κατεύθυνση, η οποία θα παραμείνει ανοιχτή.
Η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ Ν. ΠΙΕΡΙΑΣ
καλεί τα μέλη, τις φίλες και τους φίλους της να στηρίξουν με την ενεργή συμμετοχή τους τον αγώνα της Πιερίας.
Και αυτός ο σταθμός δεν θα επιτρέψουμε να λειτουργήσει!.
Η Πιερία βρίσκεται σε δραματική κατάσταση. Ο νομός έχει αποκοπεί από την υπόλοιπη Ελλάδα. ΤΑ ΤΕΜΠΗ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ...και η "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε." επαναλειτουργεί το σταθμό διοδίων και αφαιρεί τις κάρτες ελευθέρας διέλευσης από του ντόπιους κατοίκους.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ
13.01.10
ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ
ΟΙ ΠΙΘΑΝΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Από τους Ν. 3605/2007(ΦΕΚ Α΄ 190) και Ν. 3535/2007 (ΦΕΚ Α’ 41) προβλέπεται ότι η διέλευση οχήματος χωρίς την καταβολή διοδίου αποδεικνύεται από ευκρινή φωτογραφία του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος με επισημείωση του χρόνου διέλευσης και βεβαίωση της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών για τα στοιχεία του ιδιοκτήτη του οχήματος.
Ο υπόχρεος (εσείς) δικαιούται να καταβάλει το οφειλόμενο τέλος, χωρίς άλλη επιβάρυνση, εντός προθεσμίας δεκαπέντε ημερών μετά από προηγούμενη έγγραφη ειδοποίηση της εταιρίας.
Μετά την παρέλευση δεκαπέντε ημερών η εταιρία μπορεί να ζητήσει με διαταγή πληρωμής την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή.
Σε κάθε περίπτωση η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε, δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα, ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Τα όργανα της Τροχαίας δεν επεμβαίνουν.
Εφόσον η Εταιρία προχωρήσει στην έκδοση διαταγής πληρωμής, οι πολίτες, είτε μεμονωμένα, είτε ομαδικά, δικαιούνται να προσφύγουν στα αρμόδια δικαστήρια ώστε να κριθεί εάν οι παραπάνω νόμοι είναι αντισυνταγματικοί (άρθρα 7, 20 και 103 του Συντάγματος). Αυτό προτίθεται να πράξει η ομάδα μας.
ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ;
Μόλις φτάσετε στο σταθμό των διοδίων, δείξτε το σήμα «Δεν Πληρώνουμε» και ενημερώστε τον/την ταμία ότι δεν προτίθεστε να πληρώσετε.
Ο/η υπάλληλος των διοδίων δεν έχει κανένα δικαίωμα να παρακωλύσει το όχημά σας (κατ’ επέκταση την κυκλοφορία του αυτοκινητόδρομου), ακόμα και αν επικαλεστεί την Τροχαία Εθνικών Οδών και την Αστυνομία. Το μόνο που επιτρέπεται να πράξουν οι υπάλληλοι της εταιρίας είναι η καταγραφή του αριθμού κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας. Μετά μπορείτε να φύγετε.
Αν μετά την καταγραφή του αριθμού του αυτοκινήτου σας, δεν σας επιτρέψουν να συνεχίσετε το ταξίδι σας αρνούμενοι να σηκώσουν την μπάρα, καλέστε εσείς την Αστυνομία και ζητήστε τα στοιχεία του υπεύθυνου βάρδιας του σταθμού. Αυτό πρέπει να απαιτούμε να γίνεται και μάλιστα χωρίς καμιά καθυστέρηση.
Δεν δίνουμε προσωπικά στοιχεία και δεν υπογράφουμε κανένα έγγραφο. Πρόκειται για ιδιωτική εταιρεία η οποία δεν έχει το δικαίωμα να ακινητοποιήσει το όχημά σας.?(ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ)
http://athlitikipierias.blogspot.com/ 

Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια την Τετάρτη 13 Ιανουαρίου



Οι συντάκτες της Πολιτείας και της Επτά, σχολιάζουν την επικαιρότητα και όχι μόνο

EKSKAFEAS
«Ο εκσυγχρονισμός του στόλου των οχημάτων εντάσσεται στις διαρκείς προσπάθειες της Δημοτικής μας Αρχής να δημιουργήσει τη σύγχρονη Κατερίνη, μια πόλη που αξίζει να ζεις. Οι υπηρεσίες μας επιθυμούμε να διαθέτουν όλα τα τεχνικά μέσα, σύμφωνα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και τον πιο άρτιο εξοπλισμό, ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις των δημοτών μας», δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Αθανάσιος Λιακόπουλος.
Σιγά ρε παιδιά! Έναν εκσκαφέα αγοράσατε! Δεν αγοράσατε τη ΝΑΣΑ!

Μωραίνει κύριος ον βούλεται απωλέσαι;
SKITSO_STATHI
Δείπνο για την Κεντροαριστερά, χωρίς της Αριστερά, ....

Θανάσης Παπαγεωργίου: Κύριος εισηγητής σήμερα στην ολομέλεια της Βουλής

Σε ένα από τα πρώτα και τα πιο σημαντικά νομοσχέδια που κατέθεσε η Κυβέρνηση στη Βουλή κύριος εισηγητής στην συζήτηση στην ολομέλεια της Βουλής είναι ο βουλευτής Πιερίας Θανάσης Παπαγεωργίου. Πρόκειται για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας «Ρύθμιση επιχειρηματικών και επαγγελματικών οφειλών προς τα πιστωτικά ιδρύματα, διατάξεις για την επεξεργασία δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς και άλλες διατάξεις».
thanasis-papageorgiouΟ κ. Παπαγεωργίου ως κύριος εισηγητής θα είναι ο πρώτος ομιλητής στην έναρξη της συζήτησης επί του νομοσχεδίου στην ολομέλεια της Βουλής, σήμερα Τετάρτη και ώρα 10.00 το πρωί.
Αυτό το νομοσχέδιο, εντάσσεται στη δέσμη πολιτικής της κυβέρνησης για την ενίσχυση της ρευστότητας της αγοράς. Είναι ένα από τα βασικά νομοσχέδια το οποίο εξήγγειλε το ΠΑΣΟΚ προεκλογικά και προσωπικά ο πρόεδρος και  πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου στη ΔΕΘ στις 12/9/09, ώστε να αρθεί η πιστωτική ασφυξία που ακόμα πλήττει πολλές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, αλλά και γενικότερα την αγορά στο σύνολό της.
Για τη σύνταξη του συγκεκριμένου σχεδίου νόμου, ελήφθησαν υπόψη προτάσεις που κατέθεσαν πάνω από 70 παραγωγικοί φορείς, όπως και τα επιμελητήρια και άλλοι που ......

Χωρίς Αξονικό Τομογράφο!


1_AKSONIKO
 


Μια βλάβη σε λυχνία του, τον έθεσε εκτός λειτουργίας, στις αρχές Δεκέμβρη και μέχρι σήμερα δεν έχει εγκριθεί το κονδύλι για την αντικατάστασή της
Η Επιτροπή Προμηθειών Υγείας, προς την οποία απευθύνθηκε το Δ.Σ του Νοσοκομείου, τελεί υπό ιδιότυπη αναστολή και δεν έχει προχωρήσει σε έγκριση της προμήθειας ανταλλακτικού, λέει ο Διοικητής του Νοσοκομείου, ο οποίος ζήτησε τη συνδρομή των βουλευτών, προκειμένου να λυθεί επειγόντως το πρόβλημα που εγκυμονεί κινδύνους για τη δημόσια υγεία.
Εδώ και σχεδόν ενάμιση μήνα, λόγω της βλάβης του Αξονικού Τομογράφου, το Νοσοκομείο αναγκάζεται να στέλνει του ασθενείς σε ιδιωτικά εργαστήρια της Κατερίνης. Σύμφωνα με τον Διοικητή του Δημήτρη Παπαδημόπουλο, η κατάσταση είναι εξαιρετικά τραγική, καθώς το Νοσοκομείο διενεργούσε καθημερινά 15-22 αξονικές τομογραφίες, αριθμός που είναι δύσκολο να καλυφθεί από τα ιδιωτικά εργαστήρια της πόλης, τα οποία δεν είναι και διαθέσιμα όλο το 24ωρο (λειτουργούν συγκεκριμένες ώρες), ούτε διαθέτουν την απαραίτητη υποστήριξη (αναισθησιολογικά μηχανήματα και εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό) για τη φροντίδα εκτάκτων περιστατικών.
Επιπλέον, από προχθές, οι ιδιώτες γνωστοποίησαν στη Διοίκηση....

Κατάληψη διαρκείας στα διόδια Λεπτοκαρυάς


Από ΧΘΕΣ το απόγευμα
diodia_leptokarya
 

Οχήματα φορέων, επαγγελματιών και ιδιωτών, ΑΠΟ ΧΘΕΣ στα διόδια της Λεπτοκαρυάς, με σκοπό την κατάληψή τους και την επ’ αόριστον δωρεάν διέλευση των οχημάτων από τα διόδια
Ενδυναμώνει το μέτωπο της Πιερίας, ενάντια στη λειτουργία επιπλέον διοδίων στο νομό μας, αλλά και στην απόφαση της ΑΙΓΑΙΟ Α.Ε., να επαναλειτουργήσει το σταθμό διοδίων της Λεπτοκαρυάς, καταργώντας παράλληλα τις κάρτες ελεύθερης διέλευσης των κατοίκων του Αν. Ολύμπου, για έναν δρόμο που επί της ουσίας παραμένει κλειστός.
Το μέτωπο των κινητοποιήσεων, ύστερα από τη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής κατά των διοδίων στο Δημαρχείο Ανατολικού Ολύμπου, μεταφέρεται στα διόδια της νότιας Πιερίας, τα οποία λειτουργούν από την περασμένη Δευτέρα, παρά το ότι η Εθνική Οδός παραμένει κλειστή στο ύψος των Τεμπών, ενώ είναι άγνωστος ο χρόνος παράδοσής της στην κυκλοφορία.
Η Επιτροπή Αγώνα, στη συνεδρίαση της οποίας συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο νομάρχης, δήμαρχοι του νομού και ο πρόεδρος του ΕΒΕ Πιερίας, αποφάσισε να καλέσει τους Πιεριείς απόψε στις 7.00 το απόγευμα στον κόμβο της Λεπτοκαρυάς, όπου θα ξεκινήσει κομβόι διαμαρτυρίας με προορισμό το σταθμό διοδίων της περιοχής.
Σύσσωμοι οι φορείς, συμφώνησαν να διαθέσουν μεγάλα οχήματα τα οποία θα σταθμεύσουν στα διόδια Λεπτοκαρυάς επ’ αόριστον, εξασφαλίζοντας την ελεύθερη διέλευση όλων των οχημάτων από την περιοχή.(
Πολιτεία/Β.Ζ.)
ΚΡΑΧΤΗΣ
http://kraxtis-gr.blogspot.com/  

Ζητάει και τα ρέστα η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.»!

TEMPH

Η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» είναι μια Πολυεθνική Κοινοπραξία στην οποία συμμετέχουν: η HOCHTIEF PPP SOLUTIONS GmbH (35%), η ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. (20% -συμφερόντων Μπόμπολα, η J&P  ΑΒΑΞ Α.Ε. (16,25%)-συμφερόντων Ιωάννου -Παρασκευαΐδη, η γαλλική VINCI CONCESSIONS S.A. (13,75%), η ΑΕΓΕΚ (10%)-συμφερόντων Γιάννη Μαρούλη και η ΑΘΗΝΑ ATE, (5%)-συμφερόντων J&P ΑΒΑΞ Α.Ε.
Αυτός ο κατασκευαστικός και οικονομικός κολοσσός, του οποίου οι εταιρείες έχουν τεράστια εμπειρία στις κατασκευές, δηλώνει ξαφνιασμένος από τις καταπτώσεις βράχων. Αυτό είναι υποκρισία! Αποποιείται δε όλες τις ευθύνες και επαναλειτουργεί τα διόδια στο τμήμα Μαλλιακός-Κλειδί (ενώ μόνο οι κινητοποιήσεις των πολιτών απέτρεψαν προς το παρόν την έναρξη λειτουργίας των νέων διοδίων Αιγινίου). Αυτό κι αν είναι πρόκληση! Η είσπραξη δε διοδίων στη Λεπτοκαρυά Πιερίας, ενώ λίγα χιλιόμετρα παρακάτω τα Τέμπη είναι κλειστά, αποτελεί μια ακραία πρόκληση απέναντι στους πολίτες της περιοχής.
Για το «ποιος θα πληρώσει το μάρμαρο» των αναγκαίων έργων αποκατάστασης της ασφάλειας του εθνικού οδικού δικτύου και των αποζημιώσεων σε επαγγελματικές και κοινωνικές κατηγορίες η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.», αποποιούμενη τις ευθύνες της, επιχειρεί να φορτώσει τα τεράστια κόστη στους φορολογούμενους. Αυτό και αν είναι αλαζονική συμπεριφορά αποικιοκράτη!
Όμως:
Τις τελευταίες ημέρες πληθαίνουν οι τοποθετήσεις επιστημόνων και επιστημονικών συλλόγων (όπως για παράδειγμα  του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Κεντρικής Ελλάδας) που επισημαίνουν ότι η καταπόνηση από τις εκρήξεις στα μέτωπα διάνοιξης της σήραγγας αποτελεί μια από τις αιτίες των φονικών κατολισθήσεων.
Η κατασκευάστρια Κ/Ξ όφειλε, σύμφωνα με τις συμβατικές της υποχρεώσεις, να πάρει τα αναγκαία μέτρα προστασίας. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η εταιρεία όχι μόνο ήταν υποχρεωμένη να λάβει τα απαραίτητα μέτρα, αλλά και είχε προειδοποιηθεί για τους κινδύνους και για την ανάγκη λήψης μέτρων από την Εγνατία Α.Ε. που είναι και η επιβλέπουσα εταιρεία από τη πλευρά του Ελληνικού Δημοσίου.
Οι μεγαλοεργολάβοι, όπως αποδεικνύεται από τα γεγονότα, ήταν πρόθυμοι να ρισκάρουν ακόμα και ανθρώπινες ζωές γι’ αυτό και δεν έλαβαν τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας. Την ίδια στιγμή αποδεικνύονται αρκετά επιμελείς στην (προ)είσπραξη των ληστρικών διοδίων.
Τεράστιες είναι και οι ευθύνες των εκάστοτε κυβερνήσεων. Δίνουν προίκα τον εθνικό πλούτο της χώρας στις πολυεθνικές και τους μεγαλοεργολάβους οι οποίοι αναλαμβάνουν -ακόμα και με χρήματα των φορολογουμένων- την κατασκευή και καρπώνονται τεράστια κέρδη από την εκμετάλλευση για δεκαετίες έργων όπως είναι για παράδειγμα το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, η γέφυρα Ρίου Αντίρριου, η Αττική οδός και η ΠΑΘΕ.
• Να μην λειτουργήσουν τα διόδια Αιγινίου.
• Να σταματήσει άμεσα η είσπραξη διοδίων στο τμήμα Μαλλιακός-Κλειδί και σε όλη τη χώρα σαν ένα μικρό άμεσο μέτρο ανακούφισης των πολιτών.
• Να αναλάβει η εταιρεία το κόστος για αποκατάσταση των ζημιών στο εθνικό οδικό δίκτυο.
• Να πληρώσει η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» τις ζημιές που προκύπτουν για επαγγελματικές κατηγορίες και την εθνική οικονομία.
• Να κηρυχθεί εκτός σύμβασης και έκπτωτη η εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» για εγκληματική αμέλεια.
• Να αποδοθούν άμεσα οι ποινικές ευθύνες για το εργατικό ατύχημα των Τεμπών. Όχι στη συγκάλυψη.
• Οι πολίτες με τις δράσεις μας να βάλουμε τέλος στα διόδια!

Οι Επιτροπές Ακρίβεια-Ανεργία STOP συντονίζουν τη δράση τους μέσα  από την ιστοσελίδα www.akribeia-stop.gr
Το Πανελλαδικό Συντονιστικό ενάντια στα διόδια συντονίζει τη δράση του μέσα από την ιστοσελίδα http://diodiastop.blogspot.com/ (Πολιτεία)
ΚΡΑΧΤΗΣ
http://kraxtis-gr.blogspot.com/  

Μηνυτήρια αναφορά εναντίον Λ. Μπόμπολα!

MPOMPOLA
Στη Δικαιοσύνη προσέφυγαν (για μια ακόμη φορά) οι δήμαρχοι Πύδνας και Μεθώνης, καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά «κατά παντός υπευθύνου», αλλά και κατά του Λεωνίδα Μπόμπολα και του Όλιβερ Βάγκερ νομίμων εκπροσώπων της ΑΙΓΑΙΟ Α.Ε.. Οι κύριοι Δ. Βασιλειάδης και Κ. Αβραμίδης ζητούν ενημέρωση για το τι άλλαξε όσον αφορά την εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων της Αυτοκινητόδρομος ΑΙΓΑΙΟ Α.Ε., ώστε η τελευταία να αποφασίσει (παρά την αντίθετη γνώμη της επιβλέπουσας αρχής ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε.) τη λειτουργία του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο.
Όπως ανέφερε σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Μεθώνης Κ. Αβραμίδης, αφορμή για την κατάθεση της μηνυτήριας αναφοράς, ήταν η αιφνιδιαστική απόφαση της ΑΙΓΑΙΟ να ξεκινήσει τη λειτουργία των διοδίων στο Αιγίνιο, παρά την απόφαση της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΑΕ για αναστολή της λειτουργίας τους για τουλάχιστον έξι μήνες.
Όπως αναφέρεται στη μηνυτήρια αναφορά, «καμιά ανακοίνωση δεν εξεδόθη από την επιβλέπουσα αρχή για το εάν ήρθησαν οι προϋποθέσεις της αναστολής λειτουργίας του συγκεκριμένου σταθμού, σύμφωνα με την απόφασή της», ενώ αφήνονται αιχμές και για την ΕΓΝΑΤΙΑ η οποία όπως υποστηρίζουν οι δύο δήμαρχοι όφειλε να ενημερώσει το κοινό εάν η παραχωρησιούχος εταιρία «εξεπλήρωσε τις συμβατικές της υποχρεώσεις και εάν νομίμως προβαίνει στην έναρξη λειτουργίας του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο».
Οι κύριοι Αβραμίδης και Βασιλειάδης, εκφράζουν την πεποίθηση ότι ο συγκεκριμένος σταθμός δεν πρέπει να λειτουργήσει, διότι «καθηλώνει τα 69 χιλιόμετρα μήκους του νομού μας, κάτω από ένα αδιαπέραστο τείχος διοδίων» και θίγει «υπέρμετρα» την τουριστική ανάπτυξη της Πιερίας, πλήττει τις συγκοινωνίες και τις κάθε είδους μεταφορές και μεταφορικές επιχειρήσεις.
Στην μηνυτήρια αναφορά τους, επισημαίνουν επίσης, ότι έχει ζητηθεί επανειλημμένως από την εταιρία και από κάθε άλλο αρμόδιο φορέα να τους πληροφορήσει για το εάν η ΑΙΓΑΙΟ Α.Ε. έχει στην κατοχή της τις απαιτούμενες άδειες για την κατασκευή και λειτουργία του συγκεκριμένου σταθμού διοδίων, τονίζοντας πως «από την έναρξη της κατασκευής του συγκεκριμένου σταθμού διοδίων και μέχρι σήμερα, οι καταγγελλόμενοι εκπρόσωποι της πιο πάνω εταιρίας, μας πληροφορούσαν αναληθώς ότι είχαν στην κατοχή τους τις απαραίτητες άδειες, χωρίς ουδέποτε όμως να μας παραδώσουν αντίγραφά τους».
Όπως αναφέρουν η πεποίθησή τους για την απουσία των σχετικών περιβαλλοντικών μελετών ενισχύεται από πρόσφατη ανακοίνωση της επιβλέπουσας αρχής (ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε.) σύμφωνα με την οποία η ΑΙΓΑΙΟ Α.Ε. «εκτελούσε τις εργασίες διάνοιξης των σηράγγων χωρίς την απαιτούμενη περιβαλλοντική αδειοδότηση, η οποία είχε τεθεί ως προαπαιτούμενη προϋπόθεση για την εκτέλεσή τους».
Οι δήμαρχοι Πύδνας και Μεθώνης εκφράζουν τη βεβαιότητα ότι «πιθανολογούμενη λειτουργία» των διοδίων στο Αιγίνιο, χωρίς την προαπαιτούμενη έγκριση περιβαλλοντικών επιπτώσεων, «εγκυμονεί κινδύνους για τη δημόσια ασφάλεια και ειδικότερα για τους οδηγούς και τα οχήματα που διέρχονται καθημερινώς από το σταθμό και για τους εργαζόμενους στο σταθμό αυτόν».
Οι κύριοι Δημήτρης Βασιλειάδης και Κώστας Αβραμίδης, ζητούν την άμεση παρέμβαση του Εισαγγελέα, ώστε να κληθούν ενώπιων του οι νόμιμοι εκπρόσωποι της ΑΙΓΑΙΟ Α.Ε. «και να καταθέσουν όλες τις απαιτούμενες αδειοδοτήσεις και τις απαιτούμενες εγκεκριμένες μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων», που αφορούν την κατασκευή του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο.
Η μηνυτήρια αναφορά, στρέφεται κατά των υπευθύνων της ΑΙΓΑΙΟ Α.Ε. Λεωνίδα Γ. Μπόμπολα και Όλιβερ Βάγκνερ. Παράλληλα ζητούν από τον Εισαγγελέα αν οι νόμιμοι εκπρόσωποι δεν προσκομίσουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα και τις προαπαιτούμενες μελέτες, να επιχειρήσει όλες τις νόμιμες ενέργειες «για να παύσει άμεσα η λειτουργία» του σταθμού διοδίων του Αιγινίου «για λόγους δημόσιας ασφάλειας και προς προστασία των χρηστών του αυτοκινητόδρομου από κάθε δυσμενή συνέπεια»
(Πολιτεία/Β.Ζ.)

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ - ΠΟΛΙΤΕΙΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 13-1-2010
http://www.eptanews.gr/images/stories/protoselido/politeia%2013-01-2010.jpg
ΚΡΑΧΤΗΣ
http://kraxtis-gr.blogspot.com/