Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Τζούλια: "Το όνειρό μου είναι να γίνω πορνοστάρ!"


ΣΑΒΑΤΟ 6-3-2010
newsit.gr

Αυτή ήταν μία πρόσφατη εξομολόγηση της Αλεξανδράτου...


...στη δημοσιογράφο Νανά Παλαιτσάκη και πριν λίγες μέρες την θυμηθήκαμε μέσα πρωινή εκπομπή όπου ήταν και καλεσμένη. Κι αν την ακούγαμε πριν λίγες μέρες ίσως πιστεύαμε πως είναι ακόμη μία..ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ..

προσπάθεια της Τζούλιας να εντυπωσιάσει και να κάνει τα μέσα ν'ασχοληθούν μαζί της αλλά τελικά είχε βάθος.
Η Τζούλια από μικρή και με την παρότρυνση των γονιών της κατάφερε να μπει στον παρακινδυνευμένο πια, κόσμο της showbiz με μοναδικό της και δυνατό όπλο την ομορφιά της. Αυτό ήταν άλλωστε και το "ατού" της σύμφωνα με τον πατέρα της.






Η Τζούλια μεγαλώνοντας προσπάθησε αρχικά να γίνει πιο γνωστή μέσα από τα καλλιστεία. Το 2002 κερδίζει τον τίτλο της "Μις Γιανγκ" και όταν ξαναλαμβάνει μέρος χάνει τον τίτλο της "Σταρ Ελλάς" από την Ολυμπία Χοψονίδου και η γκριμάτσα της μένει στην ιστορία τραβώντας πάνω της όλα τα φώτα της δημοσιότητας.




Δίχως μία συγκεκριμένη προσήλωση σε δουλειά όμως και έχοντας στόχο μόνο τα λεφτά όπως και τραγούδησε, η Τζούλια όλο έχανε έδαφος και κέρδιζε αρνητική δημοσιότητα. Μπλεγμένη σε κυκλώματα που μόνο καλό δεν της έκαναν αλλά και σχέσεις που απλά προκαλούσαν το αίσθημα της κλειδαρότρυπας, αν κρίνουμε από την τελευταία της με τον Ψωμόπουλο, μόνο άνοδο δεν έδιναν στο 23χρονο κορίτσι. Η Τζούλια καταλάβαινε άραγε τι συνέβαινε στον εσωτερικό της κόσμο όταν  ερχόταν σε διαμάχη με τον ίδιο της πατέρα ζωντανά στα κανάλια; Κι αν όχι εκείνη, οι γονείς της; H Tζούλια ξεκίνησε ως ένα πανέμορφο κορίτσι αλλά η κατάντια πλέον ήταν γεγονός...




Η Τζούλια πριν την κυκλοφορία του ροζ και πολυσυζητημένου DVD μας το είχε ανακοινώσει: "Σε λίγες μέρες όλη η Ελλάδα θα με έχει στα χέρια της!" κι έτσι έγινε. Μπορεί να το έλεγε τον καιρό που συζητιόταν το τρίωρο dvd που γύρισε με τον Χρήστο Ψωμόπουλο στο Παρίσι, αλλά εκείνη μάλλον αναφερόταν στο γνωστό DVD... Ίσως να το είχε συμφωνήσει με διαφορετικούς όρους αλλά μάλλον δεν έχει την δύναμη να αντιλαμβάνεται τι πραγματικά γίνεται από τους ανθρώπους που έχει γύρω της και πως αυτοί "ρουφάνε" ό,τι μπορούν από εκείνη. Η Τζούλια πάντως κατάφερε να πραγματοποιήσει ένα όνειρο που για τους άλλους μοιάζει εφιάλτης.


Η Αλεξανδράτου στέλνει ανακοίνωση στα κανάλια και λέει για την αλλαγή του δικηγόρου της, που δεν είναι άλλος από τον...

... Αλέξη Κούγια αλλά ζητάει και συγγνώμη . Διαβάστε τι έστειλε η Τζούλια Αλεξανδράτου.

«Προς: Τους τηλεοπτικούς Συντάκτες

Μετά τη μεγάλη δημοσιότητα που έχει πάρει το θέμα με το παράνομα κυκλοφορημένο Dvd με τις προσωπικές μου στιγμές που το κυκλοφόρησε ο πρώην φίλος μου και πούλησε όπως μάθαμε τα δικαιώματα στην εταιρεία παραγωγής ερωτικών ταινιών θέλω να σας πω ότι η υπόθεση περνά πλέον στα χέρια του πληρεξούσιου Δικηγόρου μου κ. Αλέξη Κούγια του οποίου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη και ξέρω ότι όλα τα αναπάντητα ερωτηματικά που μας απασχολούν τις τελευταίες ημέρες θα πάρουν σύντομα απαντήσεις.


Σας παρακαλώ από δω και πέρα να σταματήσετε την οποιαδήποτε αναπαραγωγή σεναρίων επιστημονικής φαντασίας γύρω από τις κλεμμένες στιγμές που εν μέρει γυριστήκανε εν γνώση μου αλλά κυκλοφόρησαν εν αγνοία μου και σας δηλώνω για ακόμη μια φορά ότι το περιεχόμενο αυτού του Dvd είναι προσωπικές μου στιγμές μεταξύ εμένα και του πρώην φίλου μου.


Επίσης θέλω να σας ζητήσω συγγνώμη για όλη αυτή την αναστάτωση που γίνεται εις βάρος μου το τελευταίο διάστημα και θέλω να σας δηλώσω ότι αισθάνομαι ντροπή και θλίψη για όλη αυτή την εξέλιξη και την τροπή που έχει πάρει αυτό το θέμα.


Αυτές τις δύσκολες μέρες για εμένα θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον απλό κόσμο που είναι στο πλευρό μου και μου συμπαραστέκεται και είναι κάθε βράδυ στο νυχτερινό κέντρο «FIX 3» στη Θεσσαλονίκη και μου δείχνει την στήριξη τους και την αγάπη τους καθώς και τους στενούς μου συνεργάτες που είναι δίπλα μου και με κάνουν να νιώθω δυνατή.

Με μια μεγάλη και ειλικρινή συγγνώμη μέσα από τα βάθη της καρδιά μου….

Τζούλια Αλεξανδράτου».


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

=Α.. ΡΕ..ΤΖΟΥΛΙΑ, ΜΑΘΑΝΕ ΠΩΣ..ΚΑΙ ΠΛΑΚΩΣΑΝ ΚΑΙ..ΟΙ ΔΑΝΟΑΙΓΥΠΤΙΟΙ.

http://www.philipnielsen.gr/2010/03/0-1.html [....συνεταίρος της Κας Jacoline Vinke, συζύγου του ΥΠΟΙΚ κ. Γιώργου Παπακωνσταντίνου….]

-O Philip Nielsen, Δανοαιγύπτιος την καταγωγή, λέει ….να κάνουμε εδώ την Μέκκα της τσόντας, όπως παλιά την δεκαετία του 60’ και 70’ η Δανία…. για να δώσουμε λύση στα πολύ σοβαρά προβλήματα της Ελληνικής Οικονομίας.


[[ Ο κ. Philip Nielsen ήταν συνεταίρος[certificate dnld] της Κας Jacoline Vinke-Παπακωνσταντίνου στην Your Greece Τουριστικές Υπηρεσίες ΕΠΕ και Διευθύνων Σύμβουλος στην Creative Marketing S.A. ]]

-ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο κ. PHILIP NIELSEN ??

-ΝΑΙ , ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΤΣΟΝΤΕΣ, ΜΕ ΚΥΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΑΝΙΑ , ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


Ο κ. Philip Nielsen από την Δανία, μας προτρέπει, για τους λόγους που αναφέρει, να αναπτύξουμε την Βιομηχανία των ταινιών ενηλίκων (τσόντες). Αφού στην Ναυτιλία υπάρχει κρίση, από την άλλη η Ελλάδα δεν μπορεί να συναγωνιστεί τουριστικά, τις φθηνότερες χώρες όπως Κροατία, Τουρκία και Αίγυπτο. Μήπως να κάνουμε εδώ την Μέκκα της τσόντας. Η άλλη μου πατρίδα (Δανία) την δεκαετία του 60’ και 70’ έβγαλε πολλά λεφτά με τις ροζ ταινίες της.



====http://www.philipnielsen.gr/2010/03/0-1.html====
SLALOM ON LINE